UWAGA!
Forum dostępne jest jedynie w formie Archiwum (tylko do odczytu). Zapraszamy na NASZ PORTAL

W przypadku decyzji o definitywnym zamknięciu forum zostanie ona podana z 7 dniowym wyprzedzeniem.

We wszelkich sprawach dotyczących forum prosimy kontaktować się z administracją pod adresem mailowym: forum [małpka] eurotrucksimulator2.info

Składanie skarg i zażaleń
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Piotrek
Administrator
*******
Administrator


Liczba postów: 625
Dołączył: 12-08-2012
Post: #1
17-03-2013, 12:32

W przypadku chęci złożenia skargi/zażalenia na działanie forum/ decyzję/zachowanie moderatora, skargę należy złożyć do Administratora Piotrka

Można ją złożyć za pośrednictwem:
- Prywatnej wiadomości
- Wiadomości e-mail
- Pisząc na skype: ets2poland.

Niezależnie od od formy, skarga musi zawierać:
- sugestywny nagłówek - informujący o temacie wiadomości
- nick użytkownika składającego skargę.
- szczegółowy, konkretny i kulturalny opis przedmiotu skargi/ zażalenia.

Należy więc napisać w stylu: Wczoraj dostałem ostrzeżenie za to i za to, od moderatora tego i tego. Moim zdaniem ostrzeżenie jest niesłuszne, ponieważ to i to.
Zamiast pisać: Wczoraj otrzymałem ostrzeżenie za nic. Chyba tego moderatora ********. On się na mnie uwziął...

Jeżeli skarga będzie spełniała powyższe założenia, Piotrek postara się nadać bieg jej rozpatrzeniu w ciągu 48 godzin od jej zgłoszenia. Na koniec przekaże wyniki swoich ustaleń i końcową decyzję. Prosimy jednak o cierpliwość.

W przypadku składania skarg na skype, prosimy od razu napisać że chodzi o kwestie skargi/ zatrzeżenia. Kanał ten służy do przyjmowania skarg, a nie do plotek/ prób wyciągania informacji od Piotrka.
"Większość najlepszych pomysłów powstaje z frustracji. Z poczucia, że ja bym zrobił to lepiej"
Sir Richard Branson
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-03-2013, 12:33 przez Piotrek.)
Piotrek
Administrator
*******
Administrator


Liczba postów: 625
Dołączył: 12-08-2012
Post: #2
20-07-2013, 05:36

W przypadku skarg na zachowanie innych użytkowników należy procedować je poprzez opcję raportowania postów. Jeżeli to nie pomaga, proszę zgłaszać sprawy bezpośrednio do mnie, stosując schemat analogiczny do schematu dotyczącego skarg na moderatorów.
"Większość najlepszych pomysłów powstaje z frustracji. Z poczucia, że ja bym zrobił to lepiej"
Sir Richard Branson




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości