UWAGA!
Forum dostępne jest jedynie w formie Archiwum (tylko do odczytu). Zapraszamy na NASZ PORTAL

W przypadku decyzji o definitywnym zamknięciu forum zostanie ona podana z 7 dniowym wyprzedzeniem.

We wszelkich sprawach dotyczących forum prosimy kontaktować się z administracją pod adresem mailowym: forum [małpka] eurotrucksimulator2.info

Zepsute znaki
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Daniel123
Map maker
*****
Niezły klient


Liczba postów: 209
Dołączył: 24-10-2012
Post: #1
27-11-2012, 16:33

Witam, zmieniłem sobie "teksture" znaków dodałem zapisałem wszystko jest stawiam je ale brzydko wyglądają.

Z daleka:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e42c...624f3.html

Bliżej:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dbfc...2537c.html

Blisko:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45d1...c88b1.html

Proszę o pomoc.

Ps: wyglądają tak wszystkie z pliku który edytowałem
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-11-2012, 16:44 przez Daniel123.)
szybkie cytowanie
Daniel123
Map maker
*****
Niezły klient


Liczba postów: 209
Dołączył: 24-10-2012
Post: #2
28-11-2012, 21:58

odświeżam....
szybkie cytowanie
kuba141
Kierowca
*
Użytkownik


Liczba postów: 301
Dołączył: 27-10-2012
Post: #3
04-12-2012, 15:45

Też tak miałem kolego.
W jakim programie to robisz?
DXTbmp?
Jeśli tak to zrób tak:
Jak masz napisane pod "MiniMaps" (po prawej stronie programu):
-include when saving - zaznacz to
-Use 16bit Dither - odznacz
Scalling Filter - dajesz "none"
Później wgraj obraz Alpha Channel (w tym oryginalnym co masz go, to zapisz ten obraz np. na pulpice i po edycji znaków importuj go do tego okna). Wink
Mi pomogło. Wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-12-2012, 15:46 przez kuba141.)
szybkie cytowanie
Daniel123
Map maker
*****
Niezły klient


Liczba postów: 209
Dołączył: 24-10-2012
Post: #4
04-12-2012, 15:57

(04-12-2012, 15:45 )kuba141 napisał(a): Też tak miałem kolego.
W jakim programie to robisz?
DXTbmp?
Jeśli tak to zrób tak:
Jak masz napisane pod "MiniMaps" (po prawej stronie programu):
-include when saving - zaznacz to
-Use 16bit Dither - odznacz
Scalling Filter - dajesz "none"
Później wgraj obraz Alpha Channel (w tym oryginalnym co masz go, to zapisz ten obraz np. na pulpice i po edycji znaków importuj go do tego okna). Wink
Mi pomogło. Wink

Jesteś boskiHeart!! DziałaBig GrinBig GrinBig Grin
Masz pkt reputacji.
Dzięki
szybkie cytowanie
Daniel123
Map maker
*****
Niezły klient


Liczba postów: 209
Dołączył: 24-10-2012
Post: #5
05-12-2012, 22:23

A jeszcze taki problem dodałem znak z gry podmieniłem nazwę dopisałem go tam gdzie trzeba i wszystko niby ok ale jak go dodaję to błędy wyskakują z plikiem pmd, material itp.
No i po tych błędach się dodaję i:

[Obrazek: b9d7544001d3.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2012, 22:24 przez Daniel123.)
szybkie cytowanie




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości